llindhlm fashion my way.

Godmorgon!

Kategori: Everyday chat

Inatt har jag kunnat sova ganska bra, det har varit varmt men inte så varmt som iförrgår natt.
Alla flugor hade jag ihjäl också innan jag gick o la mig, dock fick jag lite dåligt samvete. En fluga såg så himla söt ut, så jag ångrade att jag inte försökte få den att flyga ut genom fönstret istället för att slå ihjäl den.

Idag verkar det iallafall vara svalare ute, solen lyser inte och det ser allmänt grådassigt ut utanför.
Hittills har jag tagit på mig ett par marinblå byxor, vi får se vad det blir mer. Tänkte kanske inviga mina chanel-inspirerade ballerinaskor (de beiga & rosa). De köptes i Brighton på Primark och kostade 4 eller 5 pund. Inte många kronor alltså. ;p

Nehe, nu ska jag kasta i mig lite frukost och se till att bli ordentligt klar.
Ikväll kommer Sara hit och när jag slutar ska vi inhandla drickan till hultsfred.
Hej så länge! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: