llindhlm fashion my way.

lite nya saker och 1557 kr fattigare :)

Kategori: Brighton 2009.

Ja ni.
Jag tog en tripp in till stan.
Det var jävligt mysigt :)
Hittade present till Farhannah, skriver eller visar inga bilder för hon är en trogen läsare ; ) Hon blir nog glad iallafall!
Det är två veckor kvar tills hon fyller år nu : )

Hittade massor med fina underkläder. 7 bhar och 16 par trosor lite närmare bestämt. Det blev ett sånt där linne ni vet också. Som man spexar till sig lite i. Det är så himla billigt här. De flesta seten med bh-trosa kostade £3! Vissa  £4. Vet inte exakt vad punden ligger i. Brukar räkna med en 10-12 kr. Blir lättast för huvudet.
Jag brukar annars ha svårt att hitta underkläder jag trivs i och tycker är snygga.


Visst var de här trosorna längst ner söta? Jättesöta små figurer på. På de röd/vita längst till höger står det: Dont bug me!


Skor (en av varje) hårband och örhängen :D



Blev spetsklänningen som jag testade och ville ha hääär.  Den var nersatt 30 pund nu så jag passade på ;)
Snygg kjol från h&m också :)

Underbara ringar från krisp :)
älskar rosen och rosetten extra mycket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: