llindhlm fashion my way.

SOLIGT OCH FINT

Kategori: Everyday chat

Goddag på er,
känner att jag börjar finna tillbaka till bloggen sakta men säkert efter både semester, jobb och sjukdom. Det är mycket hela tiden som gör att bloggen får hamna i kläm. Idag är det jättefint väder och jag funderar på om man ska ta med sig några kompisar ut till bredsand i kväll och grilla lite korv eller så.. Vi får se.

Det enda jag saknar nu är själva modebloggningen. Det är egentligen det jag tycker om mest, men även det som tar mest tid. Det är så mycket enklare att bara logga in, skriva av sig lite o logga ut. Istället för att leta bilder, inspiration, klippa o klistra ihop kollage osv.. Men ni ska se att jag snart kommer återgå till det ocskå.

På tal om mode fick jag en H&M faktura nu i dagarna, den var på 199 kr! Jag höll på att dö när jag öppnade den. Efter att ha betalat flera tusen varje månad så hade jag nu shoppat för 199 kr på mitt konto i webshoppen. Jag är så glad! Känner att jag lyckats ta riktig kontroll över mitt shoppande nu och kan tänka mycket längre innan jag känner ett riktigt begär. Så ja, äntligen har jag fått tillbaka kontrollen. Kan dessutom tillägga att jag inte beställt från några andra webshoppar heller, har varit så duktig! STOLT.

Nu ska jag snart åka hem, vi hörs sen. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: