llindhlm fashion my way.

QUEEN

Kategori: Everyday chat

Godmorgon, en regnig, blåsig och kall torsdag väntar.
Jag ska alldeles snart bege mig till Strängnäs, har mycket att göra där idag. bilinventering, fixa klart ver.pärmen och gå på lunchdejt. Haha.

Ikväll ska jag inventera på Ica bergvreten, jag är överallt kan man säga. Herregud.. Nu är det mindre än en vecka kvar tills Jasmine fyller år och jag drar till Marbella, jag längtar som en galning! Hoppas bara det är fint väder när jag kommer dit, men annars blir det nog bra ändå.

Just nu kan jag inte riktigt förklara stadiet jag är i, dagarna verkligen svischar förbi, jag hinner inte ens reagera, jag känner mig töntigt fulländad just nu men ändå saknas det så himla mycket.. Det känns som hela jag bara strålar men jag vill inget hellre än att gå o gräva ner mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: