llindhlm fashion my way.

Låt mg presentera Ella.

Kategori: Fashion and style

Jag har glömt att visa mina uggs Ella och berätta lite om dem eller hur :) ?

När jag anlände i England den 10/1 hade jag sett massor med snygga uggs och bestämde mig för att hitta ett par under min vistelse här ; )
Skrev lite om uggs-planerna här.
Måndagen den 12/1 drog jag en sväng till Churchill Square och hittade dessa på Claire's för  £12 : )
Jag köpte dem direkt.


(tur att jag tog kort på dem på mitt vita överkast, väldigt tacksamt nu när jag skulle klippa ut dem i photshop ;)



De är i färgen Chestnut och är ganska höga :)
De är jättebekväma, men dock ganska hala.

Puss på dem!
Såhär i efterhand är jag ganska glad att jag inte köpte svarta. Skulle jag dock köpa ett par till skulle de bli svarta ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: