llindhlm fashion my way.

SUNDAY REGRETS

Kategori: Everyday chat

Hi mates, whats up?
Var ett tag sedan men ni vet ju precis hur mina helger är. Fullt ös från att man slutar på fredagen tills ja, nu typ. Haha. Den här helgen har varit galen och jag försöker att inte tänka för mycket på det. Den här veckan längtar jag som tusan tills torsdag och slutligen fredag! Just nu sitter jag och har ett djupt samtal på msn med Tessan, en tjej som verkligen förstår mig utan o innan just för att vi är så himla lika på vissa fronter. Det är alltid skönt att ha någon som man kan prata med om allt. ♥ Snart ska jag nog spela lite Wii fit, det var länge sedan och jag blev just lite sugen, hihi. 'Hörs sen!


Kommentarer

  • Style by Tess säger:

    Kommer alltid älska dig sis, din tokiga jävel <3

    2010-03-14 | 22:04:27
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: