llindhlm fashion my way.

ONSDAG

Kategori: Everyday chat

Hej på er busar,
jag hoppas det är bra med er. Idag är det helt okej med mig, jag har en härlig träningsvärk i magen, ryggen och låren och det är bara så skönt. Dessutom så lyser solen idag och det gör så man blir mycket gladare.
Jag har egentligen massor med shopping att visa er har nämligen fått hem ett lass från H&M, tröjan från Black Book, och lite brallor från Ellos & Halens. Dock har jag inte hunnit fota något än, men jag lovar att det kommer. I lasset från H&M var det med en underbar klänning från the Garden Collection! Jag fullkomligt älskar den, den sitter perfekt och de stora ärmarna fulländar hela känslan totalt. Den kommer få följa med till Marbella!

Ikväll ska jag ha insläpp i stallet och sen måste jag hem o laga mat. Kanske slänger in en dagens, idag kör jag på boyfriendjeans, lila converse o skjorta.  Hörs sen! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: