llindhlm fashion my way.

MY GARDEN COLLECTION

Kategori: Shopping

Det känns som om vartannat inlägg här handlar om den uuunderbara garden collection från h&m. Och ja, jag fullkomligt älskar den. Därför tänkte jag ägna ännu ett inlägg åt den, fast den här handlar det om MY garden collection, nämligen de plagg som jag köpt och faktiskt behållt!



1. Skitsnygga shorts 199 kr. När man bär dem känns det lite som om man är på safari. Rekommenderar dem, ett 1perfekt nyckelplagg för sommaren, stylingmöjligheterna är många! 2. Min absoluta favorit i sommar. Den dagen jag fick hem den hade jag på mig den hela kvällen hemma, ärmarna är grymma och passformen perfekt.




3. Mc-jacka i mjukt bomull. Snyggt att den är brun med gulddetaljer tycker jag, kommer användas flitigt! 299kr. 4. Superskön jacka, som är längre i modellen. Även den med gulddetaljer. Kostade 399 om jag inte minns fel. 



5. Superskön klänning, kostade bara 99 kr! Ett riktigt fynd, finns i två andra mönster ocskå. Skynda fynda!

Något som omfattar hela kollektionen (så vitt jag sett & känt) är att materialen är UNDERBARA. Så himla sköna! Mjukaste jag känt, hela kollektionen bygger på återanvänt material.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: