llindhlm fashion my way.

MONDAY

Kategori: Everyday chat

Hej på er,
hoppas det är bra med er idag. Med mig är det helt okej.
Dagen idag har varit hektisk och jag har knappt hunnit tänka. Det börjar lugna ner sig nu och snart får jag ju åka hem. Ikväll ska jag och Emma åka o handla, jag behöver köpa massamat hem, ska ju dessutom bli bättre på att äta frukost o så så det blir mycket sånt. Sen ska vi käka något tillsammans också, gott! Ikväll måste jag dessutom betala alla mina räkningar! Har aldrig varit ute såhär sent med dem, brukar alltid lägga in den när ja får dem så de dras direkt på löningsdagen men den här månaden har  det varit så himla stressigt så jag glömt bort!

Har ni tips på någon bra matblogg? Jag behöver inspiration ochnya ideér. Gärna lite grönare mat eller vad man ska säga. Allatips är varmt välkomna. Vi hörs senare. ♥

Snygga Rachel Zoe, snyggt med lila naglar & läppar till den röda jackan. Älskar dessutom ringarna!
bild:
stockholmstreetstyle →

Kommentarer


Kommentera inlägget här: