llindhlm fashion my way.

MATBLOGG?

Kategori: Everyday chat

Haha, skrattade lite för mig själv när jag tittade igenom bloggen nu, ser nästan ut som en matblogg med alla muffins, mat o frukostbilder. Haha! Men det är det ju inte, tycker däremot att det är viktigt att ha en blogg som speglar mitt liv som modefreak och då ingår ju såna här grejer, matlagning och storhandling.
Ikväll väntar Kistagallerian, jag och William ska dit o äta och bara strosa runt i affärer. Det var himla länge sen vi gjorde något bara han och jag så det ska bli mysigt. Efter det så har vi planerat filmkväll med massa gott. Imorgonkväll ska jag och Emma också ha en totalslapp kväll, lite pyjamaspartyaktigt med allt smarrigt ni kan tänka er, bra film och sleep over. Det ska bli en riktigt lugn o skön helg.. Fast.. Med tanke på alla räkningar igår kommer de flesta helger i April bli lugna o sköna, utgångar och sprit ligger inte högst på min prioritetslista tyvärr.. Nästa helg kommer nog mest bestå av flytt men det ska bli roligt, ser verkligen framemot det! ♥ Tjingtjong.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: