llindhlm fashion my way.

TOPP 6 PÅ ELLE GALAN

Kategori: Fashion and style

Här kommer mina sex favoritoutfits med några kommentarer från årets ELLE gala!


1. Älskar rutmönstret och nitclutchen ska vi inte ens tala om. En riktigt snygg outfit som känns så rätt på galan trots att den är såå vardaglig! 2. En outfit som bevisar att helsvart visst fungerar, även fast jag kan känna mig lite less på spets så fungerar det superbra. Fjäderväskan är läcker!


3. Emma Elwin är så snygg! Klänningen klär henne perfekt, den är härligt somrig men passar perfekt på gala! Håret är också riktigt snyggt stylad. Fullträff. 4. Agnes Carlsson, snacka om att hon har skaffat sig stjärnglans.


5. Andreas Wilson såg riktigt välklädd ut, Nicole Janota var riktigt tufft klädd tycker jag. Checka in hennes klackar! Tyllkjolen är så söt. 6. Hulda Andersson, vad ska jag säga. Så jäkla söt outfit med alla lila nyanser och brillorna är pricken över i:et.

Dessa sex röda (vita) mattan bilder imponerar mig mest av de jag sett från årets elle gala än så länge. De som jag gillar allra mest är Emma Elwin med hennes underbara långklänning från Gestuz och moderedaktören Hulda Andersson med hennes lila outfit. Agnes Carlsson var också ruggigt snygg och var klädd som en riktig hollywoodstjärna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: