llindhlm fashion my way.

QIGONG

Kategori: Everyday chat


Jag just nu..

Nu har jag varit på Qigong (och hunnit diska) sedan jag slutade.
Det var väldigt spännande på Qigongen, kände saker i kroppen som jag aldrig någonsin känt och det bara efter första gången. Tror verkligen att det skulle vara något att satsa på, men tyvärr krockade kursen med mitt jobb och core-passen... Så antingen blir det privatlektioner eller så får jag vänta tills nästa termin. hihi.

Imorgon är det som sagt Core, älskar det. Hela passet är också en riktig aha-upplevelse. Man hittar muskler man inte visste att man hade och får världens träningsvärk fast man knappt känt att man rört sig. Magi. haha.

Nee, nu borde jag väl kasta mig in i duschen och sen raka vägen ner i säng. Jag återkommer imorgon mina vänner.

(förresten, den jäveln som kan fixa hit våren skulle jag avguda i resten av mitt liv.. Sakna solen!)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    gör du? vart då? jag bor mittemot natti ;P

    2010-01-18 | 22:41:27
    Bloggadress: http://bered.blogg.se/

Kommentera inlägget här: