llindhlm fashion my way.

LÖRDAG

Kategori: Everyday chat

Godmorgon, jag är redan vaken och klockan är bara 09.42! Amazing eller hur.
Jag sitter och lyssnar på Mando Diao och The Killers (som vanligt) men idag känner jag mig väldigt sentimental så jag känner typ hultsfredspulsen i ryggraden och hur jag nästan får kämpa med tårarna eller att inte spricka ut i asgarv.
Att se någon/några man tycker är äckligt bra är nog det mest effektfulla man kan göra, iallafall för mig. Livemusik är nyckeln till mitt hjärta! Jag saknar hultan som tusan, även fast jag ibland längtade hem till min dusch och garderob när jag väl var där. Åååh. Måste nästan titta på lite Hultsfredskort nu. Åååh så himla härligt.

Ne, nu ska jag skynda mig att klä på mig. Tindra kommer snart, min lilla babe och då ska vi gå över till Emma där hon har lilla Gösta på besök o så blir det lekdejt!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Ska du på hultsfred i sommar? Jag bor 2 mil därifrån faktiskt.. =)

    2010-01-23 | 15:44:45
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/
  • Z A N D R A :) säger:

    Allt bra idag? :D

    2010-01-24 | 13:53:27
    Bloggadress: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här: