llindhlm fashion my way.

London 2010

Kategori: Everyday chat

Nu sitter jag nergosad i sängen med världens torraste läppar och ett hår som bara skriker efter att få tvättas. Men jag ska duscha imorgon, så jag kan klara mig från att tvätta håret i London.
För imorgon vid den här tiden är jag nämligen på en buss någonstans mellan Stansted och Victoria station.
Det ska bli så himla roligt! Flyget går 20.50 imorgonkväll och vi är hemma igen vid 20 på fredag, det blev lite knasigt med planeringen, men jaa. Shopping kommer vi nog hinna med, förhoppningsvis är inte heller den här resan den sista till London för i år. Hoppas på många fler små tripper!

Nu ska jag sova så jag orkar packa och fixa imorgon. Återkommer på lördag med förhoppningsvis massor med shopping att visa! So long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: