llindhlm fashion my way.

hemma igen

Kategori: Everyday chat

Hej!
London var jättebra och jag kom hem i fredagskväll. Har precis packat upp och ska snart dra iväg på bio.
Min lägenhet är jättestökig men nu är iallafall alla kläder i garderoben och byrån i badrummet synbar igen.

Jag och Jasmine åkte till London med i stortsett tomma resväskor och kom tillbaka med nästan fulla väskor som vägde 15,2 kg! Shoppingen var jättebra och jag längtar redan tillbaka. Jag köpte blandannat tre par jeans, knähöga stövlar, bikinis, klänningar och halsband.

Vi var på madame tussauds och åkte turistbuss genom London, allt var toppen.

Nu ska jag lägga på ett sista ryck i städningen innan Jasmine kommer och hämtar upp mig. Bilder från denna underbara lilla londonvisit kommer inom kort.


Ps. Den här veckan har varit den bästa på riktigt länge. London, utgång både fredag o. lördag, discobowling, härlig fika o. mys med tjejerna, julfest osv! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: