llindhlm fashion my way.

Frifrifriday!

Kategori: Everyday chat

Tjenixen,
Hoppas allt är bra med er.
Med mig är det finemang, det börjar bli lite varmare ute vilket glädjer mig. Helst av allt skulle jag ju vilja ha 30 grader varmt och springa runt i min nya bikini, men man kan ju inte få allt här i världen så..

Idag på lunchen var jag iväg snabbt och kollade på träningskläder, var egentligen ute efter ett par löpartights för de ser så sköna ut, men hittade inga bra. Istället fick det bli ett par vanliga svarta byxor och en illrosa t-shirt. Det hittade jag på Åhléns. Ni ska få se kort snart för jag har faktiskt hunnit fota. haha.

Ikväll ska jag och Jasmine träna medel/bas. Vet inte riktigt vad det är för pass men det blir nog roligt.
Efter det vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Jasmine börjar jobba kl 06.00 imorgonbitti så något lugnt blir det iallafall.

Imorgon däremot blir det antagligen utgång och innan det middag hemma hos vår moster. Det känns som om det var jättelänge sedan man var ut fast det faktiskt var i lördags. Haha.

Kortet här intill är tagit alldeles nyss, jag vet en sak jag måste träna på och det är att le med öppen mun. Nu när jag har så snygga tänder. Hahah.
Äsch vi hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: