llindhlm fashion my way.

FRIDAY

Kategori: Everyday chat

Godmorgon på er.
Idag är det fredag, äntligen! Ikväll vet jag inte alls vad som händer, blir nog bara att ta det lugnt med Emma.
Kanske lite film o så. Egentligen skulle jag behöva städa, haha är man smidig eller? Igår kväll efter att vi hade fikat med muffins, rostade mackor och hallonkräm hemma hos Emma så hade jag ingenting att göra. skulle jag ha städat. Men istället så började jag flytta runt allt i mina köksskåp. Allting böt plats och skåp. Efter det började jag koppla in datorn i min tv istället och flyttade högtalare o allting dit. Sen bar jag ut skrivbordet i hallen och ja.. Gjorde allting förutom att städa. Haha.

Idag ska vi beställa hit lunch och det är alltid extra trevligt att sitta allesammans o äta. Nu måste jag jobba! Tjing.

Kommentarer

  • Simone säger:

    Det låter härligt faktiskt, pyssla lite hemma och kura i soffan :)

    2010-01-22 | 15:02:37
    Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/
  • Linn-Lay säger:

    hhehe ojj men jag har glömt vad jag skrev ill dig senast:P och sorry för sent svar med. har haft fullt upp i skolan :p men allt bra med dig dÅ?:)

    2010-01-22 | 19:08:16
    Bloggadress: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: