llindhlm fashion my way.

CORE

Kategori: Everyday chat


Hej, nu är jag nyligen hemkommen från coren. Har druckit lite vatten och ska snart hoppa in i duschen, har (som ni ser på bilden) haft flätvågat hår idag. Så skönt när man inte hinner fixa frillan på morgonen, bara släppa ut håret och dra. Jag var duktig och diskade igår och idag skulle jag behöva röjja undan kläder och ren tvätt, men undrar om det kommer bli av. Vaknade jäkligt sent imorse och har varit halvtdöd hela dagen så det bästa vore att duscha i 180 nu sen kasta sig ner i sängen och se till att somna senast 22. Då skulle jag nog känna mig som en nötkärna imorgon.

Förresten, min lilla mini-HP som jag köpte i höstas har jag fått ordentlig ordning på nu och jag använder den nästan varje kväll. Har börjat uppskatta att det är så lätt att fixa bilder till bloggen med webcamen och det är så skönt att kunna gå från köksbordet till soffan utan att behöva krångla. Absolut ett toppen köp! :D




Haha. Såg nu att man såg jääävligt röd ut i fejjan. Har sett att man gör det på alla mina webcam bilder. Måste väl kolla inställningarna kanske :P



Efter duschen väntar en inte allt för snygg lägenhet... När ska man finna ork att städa?

Kommentarer

  • Fanny säger:

    haha, vi lär ju isf bo i samma hus! jag bor i tre! haha, i det gula huset :P

    2010-01-19 | 22:56:57
    Bloggadress: http://fannygil.blogg.se/
  • Fanny säger:

    skrev fel blogg

    2010-01-19 | 22:57:15
    Bloggadress: http://bered.blogg.se/

Kommentera inlägget här: