llindhlm fashion my way.

THANK GOD ITS FRIDAY

Kategori: Outfits

Goodmorning sunshines.
Idag är jag glad. Jag längtar järnet tills ikväll + att jag känner mig så himla bra idag! Jag var upp tidigt imorse och hann äta risgrynsgröt till frukost, perfekt start på dagen.Sen drog jag på mig strumpbyxor, kjol och mitt fodral med stora axlar. Vita converse och stor vit klocka till det. På fingrarna har jag massa ringar vilket toppar rockerkänslan. Allt var toppen, tills jag kom till porten och knappt kom ut pga en stor snödriva. Sen fick jag hoppa indiandansen till bilen för att inte få in allt för mycket snö i skorna. Fy tusan för det här vädret.Men nu sitter jag iallafall på jobbet och är snygg. Det är ju alltid något.



Bättre outfit bild kommer men kjolen kommer iallafall från Lindex och har en stor bred dragkedja i bak. Jag älskar den. Ringarna kommer från Primark, H&M och Guldfynd och klockan från Grand Sand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: