llindhlm fashion my way.

TIME TO GO BLACK

Kategori: Everyday chat

Hej på er, nu sitter jag o målar naglarna. Svarta! Sing Hallelujah. Var så himla länge sedan. Har kört på transparent lack med stärkande effekt ett tag nu, men imorgon nalkas det ju som sagt party så då var det dags igen. Dock skadade jag en nagel riktigt rejält i lördags, skar upp halva nageln på en rakhyvel, förstår inte alls hur jag lyckades men ont gjorde det. Dessutom blödde det igenom fyra plåster precis när det hände. Fy. Nu ser det iallafall bättre men i o med det fick jag lov att korta ner alla naglar, tycker inte det är så snyggt att ha en helt kort o förstörd o resten ganska långa. Nee, så nu fick det bli äkta rocker naglar!



Så här såg jag ut i morse, mitt fina halsband kommer från JC. ♥

Ps. Det svarta nagellacket jag använde nu är jättebra, torkar snabbt och ruggigt bra konsistens. Det kommer från Primark i London och det kostade.. £1! Ett ynka litet pund. Det kallar jag fynd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: