llindhlm fashion my way.

SONIA RYKIEL POUR H&M

Kategori: Shopping





Jag hann knipa åt mig fyra plagg från den underbara Sonia Rykiel kollektionen, hade kunnat shoppa betydligt mer till mig själv om det inte vore för att jag ska ligga lite lågt på shoppingfronten. Jag vaknade till 10.05 men var för trött för att starta datorn då, men jag ångrar att jag inte gjorde det.. Nu fick det bli en gul/rosa tröja till min lilla Tindra och en rosa/svart till mig. Hade varit så roligt om du hade kunnat köra exakt samma färg. Topparna med prinsesskronor på i ljusrosa fick det också bli, en till Tindra och en till mig. Tänk vad snygga vi kommer bli i sommar! Nu får det bli bra såhär,  men vem vet jag kanske lägger vantarna på något mer. Ni vet ju hur jag är. Hihi. Galen kväll igår för övrigt. Detaljer kommer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: