llindhlm fashion my way.

RISE AND SHINE

Kategori: Everyday chat

Godmorgon solstrålar!
Nu är jag vaken, det hände något pinsamt när jag vaknade.
Hade nämligen ställt klockan på 10.30 men ungefär tjugo över tio börjar mobilen ringa och jag vaknar med ett ryck och i typ total black out. Kan inte komma ihåg om det är lördag eller om jag faktikt har försovit mig till jobbet och svarar i all panik "Bilvalet Linda, Eeh neej, Linda, Hallå?" Hahahah. Sedan kom jag på att det faktikt var lördag och det var min privata mobil jag svarade i. Herregud.

Nu ska jag städa undan i mitt badrum lite en ska jag åka till ICA och köpa fika och kolla efter fyra bordsunderlägg. Vi hörs sen! Ska nog faktiskt passa på att ta lite kort på min lägenhet nu när den är så fin. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: