llindhlm fashion my way.

PROJECT RUNWAY

Kategori: Movies and music

Då sitter man bänkad inför project runway season 6. Det är sista utmaningen för deltagarna.
Några som jag inte gillar är Gordana och Christopher. Vet inte riktigt men tycker inte om deras stil alls.
Några som jag gillar är Carol Hannah och Irina. Carol Hannah verkar vara så söt, hon är duktig och har gjort en masa fina klänningar (jag är himla svag för klänningar som alla vet).  
Irina är jävligt duktig, gillar hennes verk massor, härlig känsla o hon är verkligen trendmedveten, nackdelen med henne är att hon verkar lite väl bitchig.

Update: Även fast jag vet vem som vinner denna säsong så började jag nästan grina och blev helt rörd när både irina och carol hannah gick vidare till fashion week. haha herregud vad lättpåverkad man kan vara! 



Jag vet vem som vinner... Hihi.

Kommentarer

  • Jennilie säger:

    Sv: Sorry för lite sent svar. Haha ja tack så¨mycket och jag blir själv rätt sugen på sötsaker då jag kikar i inlägget ;D

    2010-02-22 | 12:15:22
    Bloggadress: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: