llindhlm fashion my way.

PAD THAI

Kategori: Everyday chat

Åh, en underbar kväll som jag nyss kom att minnas var den här.  Gud vad vi hade mysigt då, jag och min Tessan.
Kvällen till ära åt vi dessutom min absolut favoritmat, Pad Thai! Åååh. Är så sugen så jag dör.
Ikväll kanske jag och Jasmine ska äta på vita elefanten, eller, det blir kanske avhämtning som det blev i söndags. Tänk vad vi äter thaimat, inte lessnar vi heller! Min last är som sagt pad thai och Jasmines är jordnötssås. Nu har jag ganska tråkigt och det är mer än en hel timme kvar tills jag får sluta. Hmm. Hur ska man spendera denna tid?



Mums, kolla vad gott. Bilden är från den mysiga kvällen jag skrev om där uppe!

Kommentarer

  • Tessan säger:

    JA, det var minsann en jättejättemysig dag :) och som av en slump sitter jag och tittar på harry potter nu när jag läste dehär, haha! precis som vi gjorde dendär kvällen :D

    2010-02-03 | 20:26:39
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: