llindhlm fashion my way.

IT'S HARD

Kategori: Everyday chat

Det är svårt att ha ett heltidsjobb samtidigt som det fullkomligt kliar i fingrarna för att man vill uppdatera bloggen.
Jag har ofta massvis med bra ideér för toppen bra inlägg men har aldrig riktigt tid att sätta mig ner och fullfölja dem. Det är så himla synd. Skulle jag inte ha något annat för mig skulle min blogg vara bäst, haha!

Just nu längtar jag mycket till två speciella datum, först den 20 februari då Sonia Rykiel pour H&M släpps för försäljning, har hittat massa guldkorn som jag vill lägga vantarna på (kika in snart för att se smakprov ur kollektionen) och sedan den 25 Mars då H&Ms Garden Collection släpps, även där finns det några plagg som jag kommer göra allt för att få klicka hem. Det är också en sak som är synd med att jobba, jag kan inte stå i någon butik och armbågas för att få köpa mina plagg, jag måste vara allert vid datorn istället. Och får dessutom vänta på att få bära plaggen, medan en livebutiksshoppare kan inviga köpet redan nästa dag (eller samma!). Hmm. Iallafall två stora datum att se framemot! I can't wait!



(någon som kommer ställa klockan lördagen den 20 är jag... haha!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: