llindhlm fashion my way.

PINEAPPLE

Kategori: Everyday chat

Halloj, just nu sitter jag på kontoret i Strängnäs och njuter till Romeo & Juliet med The killers. Jag ska jobba här hela dagen idag. Det kommer bli roligt, lugnt och skönt till skillnad från i Enköping. Imorgon är det dags för KIA konferensen, kan erkänna att jag är lite nervös! Åt godaste frukosten imorse. Fyra annanasskivor, lite vindruvor och en passionsfrukt toppat med härlig juice! Jag gillar ju egentligen inte annanas (som ni som känner mig vet) men fy tusan vad gott det var med färsk annanas. Jag är nästan frälst! Talk to you later.

Kommentarer

  • Livia säger:

    För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

    2011-07-12 | 15:27:42
    Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här: