llindhlm fashion my way.

IN BED

Kategori: Everyday chat




Godnatt på er, jag sitter i sängen och ska alldeles snart sova. Arbetsnarkoman som man är promotar jag KIA dygnet runt, haha. Join the revolution vettni. The revolution är att kia har grymma nybilsgarantier, sju år (!!) på alla modeller, det är grymt vill jag lova. Kvällen har spenderats först hos min moster som faktiskt fyllde 35 år idag! Där bjöds det på god mat och trevligt sällskap. Efter det traskade jag över till Emma där det även där bjöds på trevligt sällskap, jag har haft tur idag, hihi. Det har även klunkats lite cider och rosa pantern så i natt kommer jag sova fint. Imorgon ska jag kanske tvätta, har ingen ordentlig koll, hoppas bara att det inte var idag jag hade tvättid.. Haha, nog för att jag inte har så mycket tvätt men ändå, måste få in rutinen ordentligt igen. Well, see you later aligator.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: