llindhlm fashion my way.

HEJ HEJ HEJ

Kategori: Everyday chat




Hej på er, just nu ligger jag i Jasmines säng och chillar lite. Anjana testar klänningar inför imorgon (20 års fest väntar!) och Jasmine assisterar med dragkedjeknäppning osv. Det var sagt att det skulle snöa idag men turligt nog har jag endast fått skymta lite regn. Igår invigde jag förresten mina ljusrosa converse, hihi! Det var en vacker syn kan jag lova, gud vad jag älskar mina converse. Nu ska jag läsa lite bloggar, har varit så mycket senaste tiden så har inte hunnit hålla mig uppdaterad. Vi hörs snart!

Kommentarer

  • Smsa Låna säger:

    Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

    2011-07-19 | 02:58:34
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: