llindhlm fashion my way.

GODMORGON SUNSHINES

Kategori: Everyday chat



Hej på er och GLAD PÅSK! Nu har jag nästan precis vaknat och ska klä på mig för påskmat. Sedan blir det mat och godis hela långa dagen, det är väl så när det är påsk, hihi. Igår gick andra kvällen av påskfesten på stapeln, jag skulle inte gå ut, nej nej, men endå stod jag och jasmine ensamma på dansgolvet inne på chili och dansade från 24 - 03. Det var superroligt! Nu ska jag lägga på ett kol för jag ska hinna till maxi innan 12 också o köpa ett påskägg till my cousin, alltid ute i sista sekund, jaadå.  ♥ Vi hörs sen, ät mycket god påskmat nu och passa på att fläska i er massa godis!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Godis är gott. Tyvärr har jag inte så mycket i år.. Hoppas du får en bra påsk! kram

    2010-04-03 | 12:25:58
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: