llindhlm fashion my way.

waiting for emma

Kategori: Everyday chat

hej o hå farbror blå
Har precis klätt på mig sammetstights o oversized tischa. haha. mysklädseln för ikväll.
läderfodralet och lite annat smått o gott ligger nerpackat tills senare ikväll då det är dags för party på joar ;)
Jag väntar på Emma, vi ska åka o handla snart sen ska vi hem o laga mat medan Jasmine har dansträning :)
Det blir kyckling o rostade rotfrukter, lämnar själva tänkandet åt mästerkocken emma :)

Jag roade mig lite med min webcam medan jag väntade. sötnöt som man är. haha! enjoy :)




Kommentarer

  • N O E S C A P E säger:

    Ny tävling! Gissa bloggerskan !, vinnaren får en länk! så gissa massor av gånger, du har hur många gissningar på dig! Var gärna med du med, let's go, gissa PÅ! :D

    2009-09-27 | 09:39:04
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här: