llindhlm fashion my way.

tidsbrist

Kategori: Everyday chat

Godkväll :)
Jag har egentligen massor att skriva om och har även ett litet lager med outfitbilder att bomba bloggen med, men ne. Har inte tid. Tid tid tid. Tid är en bristvara som jag har jäkligt ont om. Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna. Men det jag skulle säga var att jag lever, jobbar arslet av mig och ja.. inte så mycket mer faktiskt!

Nu ikväll har jag varit på Hockey, ESK - Arboga och esk kammade hem det hela med 5-3 vilket är grymt :) Men jaa, jag lovar att det ska bli mer ordning på bloggen när allt lugnar ner sig (när det nu gör det?). Har sagt att jag väntar på att det ska lugna ner sig sen dagen efter studenten men icke. Det går inte så bra. Men ja. Vi får höras bloggen. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: