llindhlm fashion my way.

Saknad

Kategori: Everyday chat

usch. hatar sånt här. kan inte hantera den här sortens känsla.
man gråter. skakar. ryser. önskar sig långt härifrån.
ibland saknar jag dig så mycket så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
jag vill inte ha det såhär. men jag gör inget åt saken. jag orkar inte.
även fast det aldrig varit bra så önskar jag ibland att allt var precis som förut.
när jag fick träffa dig varje dag. jag vill att du ska förstå hur mycket du betyder.
jag vill att du ska känna det jag känner. saknad. jag saknar dig.
jag vill skratta med dig. köra som en biltjuv så man mår illa. titta på bra film. äta godis.
spela tv-spel. må bra. veta vad du gör och vad som händer i ditt liv.
Jag vill vara din dotter.




älskar den här bilden på oss..
kanske för att det är den enda som
finns som inte är 18 år gammal..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: