llindhlm fashion my way.

Prince Charming

Kategori: Right from my mind

Jag är så trött på folk som hela tiden tjatar. Tjatar om killar och kärlek hit och dit.
"Varför har du ingen kille nu då Linda?" "Du är kanske lite väl kräsen Linda?" "Ska du inte ha någon kille då Linda?" "Hur går det med killarna då Linda?"
Är det något fel med att inte vilja ha någon kille för tillfället? Måste alla killar man träffar bli till något seriöst?
Varför får inte jag som bara är 19 år skita i allt vad kallas ansvar och få leva livet utan att få höra detta eviga tjat? Tror folk ärligt talat att det enda sättet man är fulländad på är tillsammans med en kille vid sin sida? Jag tror inte det. Jag är så less på allt sånt. Efter år och år med problem så måste man väl kunna få skita i förhållanden för en liten stund?

Och även om man nu vore redo för att skaffa en ny kille, tror då folk att det är lika lätt att hitta en vettig kille som det är att vinka till sig en taxi på New Yorks gator? Det är inte det vill jag lova. Och det handlar fan inte om att vara kräsen. Eller. Jag är en ganska elak bitch. Så att hitta någon som jag inte stör mig på efter en vecka och som jag inte vill strypa efter några dagar är nog ganska svårt. Tycker att alla killar är mer eller mindre störande så fort de öppnar käften. Men, överlag så handlar det inte ens om det. Jag vill bara inte. Dessutom känns det som om jag typ slopat alla mina jävla chanser. Fast. Jag är ju bara 19 år. Kanske måste man göra bort sig och bete sig lite illa för att hitta prince charming? Jag vet inte. Men jag tycker att alla (speciellt alla 50+are) borde tagga ner på tjatet. Tack o hej.

(Skulle dock Alexander Pettyfer eller Robert Pattinson stå utanför min dörr skulle dom mer än gärna få stanna;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: