llindhlm fashion my way.

Monday

Kategori: Everyday chat

Hej!
Kom på imorse att jag skulle till um prick 8 o inte 10 över så det blev lite stressigt, men jag hann iallafall och det är ju bra :)
Så nu har jag lite att fundera på, haha! Jag var också hur duktig som helst och bokade en tid hos deras psykolog/kurator. Känner igen alla symptom som sakta kommer krypandes och vet hur otroligt dålig jag är på stresshantering så jag tyckte det var bra gjort :)

Idag har jag på mig mina converse, en lång svart tröja, en grå lååång väst och svart/silvriga smycken. Till det har jag min skinnpaj och en svart mössa. Jag är så snygg :) Haha. Tog lite bilder imorse så ni kan få se ikväll :) Nu ska jag jobba på o skriver alltså mer ikväll när jag kommer hem. Puss o hej :)

Kommentarer

  • fellsan säger:

    tjo :) har inte ditt nummer men här får du mitt om du är sugen på en fika någon gång :] 070 264 80 64. är ledig onsdag (tror ja..), torsdag och fredag denna vecka :)

    2009-09-21 | 16:35:32

Kommentera inlägget här: