llindhlm fashion my way.

mer höst-inspiration

Kategori: Fashion and style

Jaa. Jag kunde liksom inte nöja mig med att visa er de förra fyra outfitsen så jag bestämde mig för att visa ett gäng till som jag verkligen inspireras av. Jag älskar hösten! Jag gör verkligen det, gillar alla färger och material som entrar våra garderober då. Och som jag tidigare nämnt, tycker H&M gör ett så fruktansvärt bra jobb. Kolla bara det här kollaget! Alla outfits är liksom fulländade med små detaljer och accessoarer som gör alltihop oslagbart. Såhär vill jag se ut i höst, med markerade axlar, stickade mössor, pälsvästar och den rätta businesstylen. ♥

Kommentarer

  • Lea säger:

    Tack för en bra blogg! Ville tipsa om en grym sajt där man kan få GRATIS märkeskläder, smink och andra prylar... Kolla in

    http://www.freestreet.se/?r=1115

    2009-10-08 | 18:06:35

Kommentera inlägget här: