llindhlm fashion my way.

Mår som ett as.

Kategori: Everyday chat

Usch. Måste få berätta om denna jävla dag.
Känner mig inte alls på topp.
Är sjukt snorig = svullen och röd näsa.
Har sjukt ont i halsen. Kan knappt prata.
Har ett stort jävla munsår på g = äcklig känsla och fulhetskänsla på hööög nivå.
Har inte duschat sen i lördags, eller söndags? Hm. Helt jävla för länge sen iaf.
Har obehagligt håriga armhålor. Tänk er själva om jag inte duschat sen i helgen. Har gårdagens tröja och ja, hela gårdagensoutfit faktiskt. Det är inte roligt! Jag jobbar ihjäl mig. Help me out.
En dusch, lite rena kläder, lite zovirax, lite parfym och en rakhuvel skulle nog få mig att må lite bättre. Nu ska jag snörvla mig iväg till lunchen, det blir matlåda med färsk potatis och fläskkotlett (tack mormor.) hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: