llindhlm fashion my way.

Friday!

Kategori: Everyday chat

Hej.
Idag är det ingen toppen dag precis, känns faktiskt som om det var jävligt länge sen jag hade en toppen dag.
Iallafall. Var hos tandregleringen imorse och fixade en sak som lossnat, sen åkte jag till jobbet och nu jobbar jag för fullt. Det är alltid hundra saker som ska göras, men det är roligt :)

Jag har ångest över helgen, skulle egentligen varit helledig = välbehövligt och jääävligt skönt. Men nejdå.
Nu har jag som aldrig kan säga nej till något sett till att få jobba. Jag och Löfgren ska promota Dacia på Elgiganten i Västerås. Jobbar 9-17 på lördag och 11-17 på söndag. Så har liksom lika fullt upp som vanligt.

Ikväll blir det iallfall utgång. Det ska jag unna mig själv ;) haha! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: