llindhlm fashion my way.

Bloppisar är hett.

Kategori: Everyday chat

Bloppisar är typ hetare nu than ever before. Alla, typ verkligen alla har bloppis.
Och folk säljer gaaanska mycket skit. Mycket som jag never ever in my life skulle få mig för att sälja på internet. Massor som jag bara skulle proppa ner i en ICA-påsa och kasta i närmsta sopprum. Men kanske skulle denna bloppis hysteri gynna mig?
Kanske ska jag hem o rensa bland skor & väskor och slänga upp allt på en liten bloppis?
Skulle det fungera tror ni?



Här är en liten to-do list inför laptopens ankomst imorgon:
- skaffa ett nytt och fint laptopfodral. Mitt gamla är först och främst 15" samt s-l-i-t-e-t!
- skaffa en ny liten söt datormus, kanske en trådlös? Min gamla favorit bet Gurra (katten) av sladden på i förrgår. Thaaanks.
- Leta reda på mina adobe creative suit skivor. Nu när jag får en monsterlappis måste jag givetvis fira med photoshop och dreamweaver, HURRAY!

Kommer inte på något mer som jag ska göra. Haha. Längtar tills imorgon :D

Kommentarer

  • Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins säger:

    sv. tack så jätte mkt! :D haha nej, vi är inte tillsammans :D Vi är bara väldigt nära och goda vänner :D hehe

    2009-09-01 | 15:31:43
    Bloggadress: http://perspektiw.blogg.se/
  • Ewezi säger:

    Trevlig blogg :)

    2009-09-01 | 15:42:58
    Bloggadress: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: