llindhlm fashion my way.

black nails

Kategori: Everyday chat

åh äntligen.
äntligen hade jag "tid" att sätta mig ner och måla naglarna svarta.
Jag älskar svart nagellack, det är så hiimla mycket jag.


Idag anlände dessutom mina bikerjackor från H&M. Två stycken fakeskinn midjekorta bikerjackor.
De gick på 399 resp. 499 kr. Älskar dem båda. Ni får se bild imorgon. Den ena som är pyttelite kortare har alla detaljer i helsilver och har förstärkningar på axlar och armbågar. Den har även en typisk mc-jackskrage. Den kostade 499.
Den andra, pyttelite längre i modellen och med detaljer som skiftar i brons/silver har en annorlunda krage, vet inte exakt vad det heter och har puffaxlar och mycket knappar. Även den helt underbar.
Trots två så pass lika jackor så är de så olika.


Bjuder på ett osminkat face och mina nya svarta naglar. Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: