llindhlm fashion my way.

Aupair & things to do before I die

Kategori: Everyday chat

Jag tror att jag har bestämt mig nu..
Jag kommer åka utomlands i framtiden och arbeta som aupair eller något liknande.
Har tänkt på det så himla länge och nu när Anna åkt så känns det verkligen som om jag också skulle vilja dra.
Dessutom har jag den senaste tiden lyckats klicka mig in på bloggar som handlar om personer som är runt om i världen och jobbar som bla. aupair. Det känns liksom lite som ödet.

Så ja, jag tänker kanske dra om ett år eller så, lite beroende på hur det blir med mitt jobb också. Kanske åker någonstans redan i Januari? haha! Ne, men. Det tror jag helt klart är en sak som jag vill göra.

Jag har liksom en liten lista med saker jag vill göra innan jag dör tex. tatuera mig (som redan är avklarat, men det kommer komma fler!), åka på festival (som  också redan är avklarat, men det kommer bli fler här med), hoppa fallskärm, bo utomlands några år osv. 

Jag tycker det är bra med lite mål o sånt i livet. Typ hela min vardag är uppbyggd av delmål och saker jag ska klara av o sånt. Det är bra. ♥



förresten.. fick ett sms av Anna idag och hon är iaf framme, familjen är trevlig, huset fint o barnen söta. Det låter ju bra :D Så nu vet ni också det:)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Klart du ska vara au pair! Det är ju ett utmärkt sätt att få bo utomlands ett tag :) funderar du på london så är swedish connection en jättebra och gratis(!) agency! Och du skulle säkert få ett jobb redan i januari om du vill det!

    2009-09-11 | 17:31:23
    Bloggadress: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: