llindhlm fashion my way.

04.08

Kategori: Everyday chat

Godkväll (morgon?) mina vänner.
Nu har jag nästan precis kommit hem och studsade rätt ner i sängen efter en snabb ansiktstvätt och lite tandborstning. Det är första lördagen på istortsett hela sommaren (alltså sen typ 13 Juni) som jag inte har nååågonting inplanerat. SÅ JÄVLA SKÖNT. Som jag har längtat efter den här dagen, mmm. Har precis stängt av ljudet på mobilen och kastat iväg den till en av fåtöljerna så nu kan jag omöjligen vakna av den imorgon iaf:D

Resten av den här helgen har jag planerat ska bli en riiiiktig seghelg. Har ingen planerat förns på söndag kl 15 o då ska jag tvätta, fyfan vad skönt. Imorgon ska jag sova och sedan spendera timmar framför datorn, tänkte nämligen jobba med pernillas hemsida som jag aldrig hinner med.
Ni ska få se när den är klar och ligger uppe sen, den blir bra faktiskt ;) men ingen trodde väl något annat heller?


Neee nu ska jag lägga mig ner o sova en lång och välbehövlig sömn.
God natt, sleep tight.

ps. jag invigde skinnklänningen idag! :D ds.

Kommentarer

  • SannaE säger:

    todeloooo.

    Klart jag minns dig! Hur e det?

    Jag mår kanon och Melvin bor kvar i Sverige tills december. Sen blir han spanjor ;)

    2009-09-12 | 13:56:29
    Bloggadress: http://sannae.se

Kommentera inlägget här: