llindhlm fashion my way.

WE'RE ALL STARS

Kategori: Fashion and style




Jag har som ni kanske vet ett par älskade vita converse all star hi som jag haft i mina ägor sen Augusti ungefär, sedan i måndags har jag också ett par svarta underbaringar och igår beställde jag även ett par röda! :) (Jag kör på den höga, orginalsulan, är jävligt less på den tunna.)
Jag har blivit frälst. Conversefrälst. Det roliga är att jag har letat nya svarta stövlar hela hösten och tänkt "oj, 599, det har jag inte råd med". Men endå känns det inte alls dyrt att köpa Converse för 699! Konstigt va? Jag trivs iallafall ypperligt bra i Converse, de gör att man känner sig så snygg.

Kommentarer

  • Z A N D R A :) säger:

    haha, jag tkr om dom med tunn sula mer faktiskt, hehe :p



    sv: hehe, ja, verkligen! :D

    allt bra med dig?

    2009-10-28 | 11:37:45
    Bloggadress: http://decevven.blogg.se/
  • Emmelie säger:

    Jaha okej, så trevligt :)! Nej vi flyttade för typ två år sen från sollentuna till solna, men jag går i skolan i sollentuna så det känns som man bor där också, det är ju väldigt nära också ;)

    2009-10-28 | 11:48:29
    Bloggadress: http://emmeliejarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: