llindhlm fashion my way.

sliten

Kategori: Everyday chat

Hej hopp!
Hur mår ni?
Jag mår.. sådär helt ärligt.
Hela kroppen är mör och öm och käkarna värker så in i helvete. Trött är jag också.
Dessvärre är väl egentligen alla av mina krämpor självförvållade så gnälla får jag egentligen inte göra.
Nu är jag hungrig som en varg också. Men vet inte vad jag ska äta. Några förslag?
Något snabbt och enkelt, o billigt helst ;p

Ja, här har ni iallfall en liten bild på mig på jobbet.
Ser ganska sliten ut eller hur?

Jag är så jävla shopping sugen så jag dör till råga på allt.
Önskar att jag skulle kunna tjäna så mycket att jag kunde shoppa hejdlöst. Men. Det gör jag inte :(

Idag har jag på mig min lila omlottcardigan, jeans och kängor :) Håret är inte fixat för fem öre. Jag funderar också på att göra något med håret. Typ färga mörkt igen?
Är lite less på mina "blonda" testar. Men ja, vi får väl se.
Färgar man mörkt så är man fast i färgningsträsket igen, mitt hår växer ganska fort och det värsta jag vet är ju utväxt så det tål att funderas på.

Vi hörs sen!
Kram

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Jag bokade tid för slingning på torsdag. Har också en jobbig utväxt men jag vill vara blond tyvärr, så utväxten får jag väl stå ut med.

    2009-10-05 | 15:12:50
    Bloggadress: http://Http://nennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här: