llindhlm fashion my way.

Obeskrivlig känsla

Kategori: Everyday chat

Hej, nu är jag hemma från stallet och sitter o tittar på Greys Anatomy :)

Det har varit jättemysigt i stallet, jag borstade o sopade på, precis innan jag skulle natta hästarna gick jag in o skulle säga godnatt till Alfea som lagt sig ner. Hon tryckte direkt ner huvudet i mitt knä när jag stod på huk brevid henne så det slutade med att jag satt i halmen med hennes lilla huvud i min famn och hörde hur hon andades tyngre och tyngre. Alegra stod brevid och tuggade på ensilage, det låter så himla gott :)
Jag satt med Lilla Alfea i knät i ungefär 20 minuter, sen fick jag lov  att gå. Men jag lovar er. Den mysigaste stunden på riktigt länge. Den fölungen är så himla underbar, Altsar är också helt otroligt fin, men Alfea är mer en riktig kelgris. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: