llindhlm fashion my way.

När vi endå är igång...

Kategori: Want to have

Nu när vi endå är igång och snackar clutch kan jag väl tipsa om den här lila läckerbiten också. Den fanns med i H&M:s nyheter idag och kostar 299:-
Den är i mocka och suuperfin! Gillar att handledsremmen är flätad :) Jag har ju dessutom en 25% rabattscheck ligger... Ska det kanske bli ett köp?





Några andra plagg som jag gillade i dagens nyheter var de här:


Jag har ju blivit ett riktigt skjortfreak på senaste tiden så skjortan blev ju en klar favorit, den midjekorta grovstickade tröjan var också riktigt snygg och skulle nog passa mig fint. Pälsmössan (fake såklart!!) skulle nog sitta fint också. Men ska kolla efter pälsmössan på H&M här i stan först : )

Dessa kostar 249, 299 och 79,50:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: