llindhlm fashion my way.

monday

Kategori: Everyday chat

Hej.
Idag har jag inte så värst mycket att rapportera om.
Allt är sig likt. Jag jobbar. Jag suktar efter pengar. Jag stressar. Jag är hungrig.
Ni vet, sånt som jag gör varje måndag.

Men den här måndagen är liiite annorlunda, i eftermiddag kommer jag nämligen få ett nytt skrivbord. Och två sänglådor. Vilket kanske kommer resultera i lite mer ordning hemma. Vi hoppas! Ett köksbord på det så skulle jag ha ett drömhem.

Idag har jag också på mig nya skjortan, skjortan som tydligen Anna betalat 40kr mindre för i London ;) haha livet är så orättvist.

Ikväll ska jag skruva skrivbord, demontera skrivbord och städa lite mer:) Vi hörs vänner. Nu. LUNCH!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Lyxigt med nya möbler, alltid trevligt :)

    Forsatt bra måndag! /Jennie

    2009-10-12 | 14:41:39
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: