llindhlm fashion my way.

just another thursday

Kategori: Everyday chat

Hej.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det har varit fullt upp som vanligt de senaste dagarna.
Idag var det första dagen som Dennis var "borta". Känns jäkligt märkligt att vara ekonomiboss huxflux.
Men vad ska man säga? Framgång har ju alltid varit lite utav min grej. :) Vi får se lite hur det blir i framtiden, har ju själv lite tankar om det mesta men kommer nog bli att stanna kvar på Bilvalet iaf. Kanske hamnar hos Brandt nere i Vänersborg. Men vem vet?

Idag var jag ner på stan och köpte förköpsbiljett till Oktoberfesten till lilla Emms också :) Så imorgon och på lördag kommer det bli roligt :) Har dock lite klädångest, funderar på jeans. Var riktigt jävla länge sen det blev utgång med jeans, så ja. Tror nog det.

Nu ropas det här så jag borde nog gå. Vi hörs! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: