llindhlm fashion my way.

Good morning

Kategori: Everyday chat

Jag har haft noll motivation till att blogga senaste tiden.
Har levt i världens högsta tempo, stresat omkring och knappt vetat vad jag hetat, därav minimal uppdatering.
Nu känner jag mig däremot på hugget igen. De största frågetecknen är borta på jobbet, jag har koll på alla pappershögar, jag har börjat få tillbaka lite balans i mitt liv och jobbet tar inte liiiika stor del längre. Jag har tex börjat åka till stallet på onsdagar (bara en gång hitills, men ska dit ikväll) och igår kom jag iväg o träna.
Så nu sitter jag här med lite träningsvärk i magen och lite i rumpstumpen. Haha. Så lite duktig känner man sig allt.

Jag har också med mig morotsslantar idag till jobbet, så när sötsuget kommer ska jag knapra i mig lite slantar istället för att äta biskiver och negerbollar från vår automat. Smart va?

Nu ska jag jobba lite mer. Men jag känner på mig att det blir fler inlägg idag. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: