llindhlm fashion my way.

glömde nästan...

Kategori: Shopping



Hade nästan glömt bort att jag skulle visa er mitt senaste tillskott i armbandssamlingen.
Detta underbara armband kommer från H&M young och kostade (ni kommer aldrig kunna gissa!) 29.50:- !!!
Jag blev överlycklig när jag hittade det. Det är perfekt. Vitt. Runda silvernitar. Tryckknappslås. Underbart.
Dessutom är det "stort". Trodde först att det skulle vara lite tajt eftersom det är från barnavdelningen och jag inte direkt är känd för att ha superklena handleder. Men jag har på innersta knappen och det är inte ens lite trångt. Så det är ju super bra :) Är förjäklans nöjd, men det behöver jag väl knappt säga?



Kommentarer

  • Jennie säger:

    Tack för din kommentar! Bilderna i headern är ca 1-1½ år gamla så man hinner ju förändras en hel del :)



    Jättefint armband förresten, precis i min smak. Och till en billig peng.



    Trevlig söndag!

    2009-10-11 | 12:25:30
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: