llindhlm fashion my way.

byggsats

Kategori: Everyday chat

Det är ju inte bara ett köksbord som fått flyttat in idag. Ett nytt datorbord blev det ju också, det stoooora åkte ut till mormor (där får det stå tills jag har en villa, typ) och ett mini flyttade in. Det passar perfekt, åååh allt är så perfekt nuförtiden :D

Dock var inte själva bygget helt lätt, ni vet Ikea... Jag råkade trycka i fyra träplugg i fel hål, så Juha fick komma hit med en tång och dra ut dem så jag kunde fortsätta mitt bygge. Haha!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    haha det där med träpluggar är alltid svårt tycker jag! Men en tång måste du nog skaffa dig till ditt boende, det är väldigt nödvändigt. Tro mig, jag vet ;)

    2009-10-13 | 10:31:01
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/
  • sara säger:

    Jag har haft en intervju precis på telefon...gillar inte telefonintervjuer..

    Ska bara söka mera jobb idag och förhoppningsvis få ett bra samtal sen :)

    2009-10-13 | 12:15:48
    Bloggadress: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här: